Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο κ. ΦΙΛΑΘΛΟΣ

"Σταγόνες στον ωκεανό αυτά που έχουμε δημοσιεύσει για την ΓΓΑ..." 

όπως ισχυρίζεται

και ένας τελευταίος σχολιασμός από τον Ανδρέα Μητρόπουλο 

Σταγόνες στον ωκεανό αυτά που έχουμε δημοσιεύσει για την ΓΓΑ
Πληροφορήθηκα ότι ο συνταξιούχος υπάλληλος της ΓΓΑ με το όνομα Ανδρέας Μητρόπουλος έγραψε στο facebook  κάποια πράγματα για εμένα και ότι δεν είναι σωστό να δημοσιεύονται ανυπόγραφα άρθρα. Και, μάλιστα, με ειρωνική διάθεση χωρίς καν να με γνωρίζει. Δεν πειράζει.
Ο, τι θέλει ο κ. Μητρόπουλος μπορεί να στέλνει τις επιστολές του κατευθείαν στο blog, το οποίο είναι κανονική ηλεκτρονική εφημερίδα με συνεχόμενη ροή ειδήσεων και όχι πόνημα όπως αναφέρει ο συγκεκριμένος κύριος.
Κάνω μια παρένθεση και ευχαριστώ δημόσια τους 50.000  και πλέον ανθρώπους που σύμφωνα με την Google έχουν επισκεφθεί την σελίδα μας από τις 15 Μαρτίου που «βγήκε» στον αέρα , αλλά και κοντά τους 4.000 που έγιναν ήδη φίλοι μας στο facebook.
Η στήριξή τους μας δίνει τεράστια δύναμη για το μέλλον.
Όσο για τα  ανυπόγραφα η, ανώνυμα δημοσιεύματα, ξέρει πολλούς  διευθυντές ο κ. Μητρόπουλος που να  παρουσιάζονται με την φωτογραφία τους στην πρώτη σελίδα των sites και  των blogs;
Να μου τους δείξει και μένα. Κανονικά θα έπρεπε να επικροτήσει το γεγονός ότι ένας δημοσιογράφος  βγαίνει μπροστά στο διαδίκτυο που όλοι ξέρουμε τι παίζεται και πόσο επικίνδυνο είναι μερικές φορές…

Για όλα όσα δημοσιεύονται εδώ υπεύθυνος είμαι εγώ. Και γι΄ αυτά που γράφω ο ίδιος και για πολύ περισσότερα που γράφουν οι συνεργάτες μου.
Το τελευταίο πράγμα που κάνω στη ζωή μου είναι να κρύβομαι. Και δεν το αρνούμαι ότι σε μερικές περιπτώσεις στο παρελθόν την έχω πατήσει.
Εξακολουθώ, όμως, να παρουσιάζομαι, γιατί έτσι έχω μάθει. Κοιτάζω τον άλλον στα μάτια.
Οι πληροφορίες που έχω δημοσιεύσει για την ΓΓΑ είναι σταγόνες στον ωκεανό μπροστά σε αυτά που γνωρίζω προσωπικά τα τελευταία 31χρόνια που είμαι επαγγελματίας αθλητικός συντάκτης.
Ίσως δεν είναι τυχαίο ότι από την συγκεκριμένη Υπηρεσία έχω κάνει κουμπάρους και πραγματικούς φίλους με τους οποίους εδώ και χρόνια διατηρώ προσωπικές και οικογενειακές σχέσεις.
Και βρίσκω την ευκαιρία να διευκρινίσω σε κάθε ενδιαφερόμενο ότι πρέπει να είναι πολύ αφελής  αν νομίζει ότι χρησιμοποιώ τη σύζυγό μου για να μαθαίνω τι γίνεται στη ΓΓΑ.
Η σύζυγός μου είναι υπάλληλος  και δεν  μπορεί να ξέρει αυτά που γνωρίζω εγώ κατευθείαν από τα υψηλά κλιμάκια.
Τόσα χρόνια στον ΦΙΛΑΘΛΟ που τα βάλαμε με τους πάντες και τα πάντα, με τόσες αποκαλύψεις και χιλιάδες άρθρα, γιατί ποτέ κανένας δεν έβγαλε κουβέντα για την σύζυγό μου και  μιλάνε τώρα;
Έπειτα, είναι δυνατόν μετά από τόσα χρόνια να μην έχω τις προσωπικές πηγές μου και να μην ξέρω τι ακριβώς συμβαίνει; Και σε επίπεδο υπουργών και γραμματέων, αλλά και σε υψηλόβαθμων υπαλλήλων με τις δεκάδες επιτροπές και τις ρεμούλες.
Γνωρίζω πάρα πολλά πράγματα που την κατάλληλη στιγμή θα δουν το φως της δημοσιότητας. Και πολλά από αυτά θα συνοδεύονται και με έγγραφα.
Βιβλία ολόκληρα μπορώ να γράψω και σας αποκαλύπτω ότι έχω ανάλογη πρόταση από ένα συνάδελφο, ο οποίος καλύπτει πολλά χρόνια το κυβερνητικό ρεπορτάζ και είναι δίπλα  στη νέα μου προσπάθεια.
Ξέρει, άλλωστε, πολύ περισσότερα από εμένα και αυτός γράφει τα περισσότερα για την ΓΓΑ.
Όλοι, λοιπόν,  οι δεξιοί, τα πασόκια όσα έχουν μείνει,  και οι συριζαίοι, φανεροί και μουλωχτοί, να είναι ευχαριστημένοι που έχω μείνει μόνο στα  πλαστά απολυτήρια λυκείου.
Αν θέλουν-που δεν θέλουν- μπορώ να προχωρήσω στα θέματα των προϋπηρεσιών, των ενσήμων σε υπαλλήλους που πληρώνει ένα κόμμα(!),  σε διάφορες παράνομες προσλήψεις, σε περιπτώσεις υπαλλήλων που οφείλουν να γυρίσουν χρήματα από την συμμετοχή τους σε επιτροπές, σε περίεργους διαγωνισμούς, σε υπερβολικές μοριοδοτήσεις αθλητών, σε σκανδαλώδεις έκτακτες επιχορηγήσεις σωματείων και τόσα άλλα.
Τώρα το τι έχει κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ  για τους υπαλλήλους που φαγώθηκαν-ευτυχώς οι πρώτοι 10 επιστρέφουν έστω προσωρινά- να το ανακοινώσει στους ενδιαφερόμενους.
Οι υπάλληλοι είναι αυτοί που ξέρουν καλύτερα από τον καθένα τι παίχτηκε και πώς στήθηκε ο μηχανισμός της εξόντωσής τους.
Σε αυτούς να απευθυνθεί ο κ. Μητρόπουλος και όχι σε εμένα.
Και για τους βουλευτές που έκαναν επερωτήσεις στη βουλή,  το σκηνικό μου θυμίζει τις εξεταστικές επιτροπές που φτιάχνονται για να κουκουλώνονται πιο εύκολα τα σκάνδαλα.
Ο κόσμος πια δεν τρώει κουτόχορτο. Δεν τον ενδιαφέρει τι λόγους βγάζει ο καθένας, αλλά το αποτέλεσμα που  στην περίπτωσή μας είναι μηδέν εις το πηλίκον.
Οσο για την υπάλληλο που συνυπέγραψε την επιστολή, αδυνατώ να απαντήσω  στο παραλήρημά της και δεν θα το κάνω ποτέ. Ο αληθινός φίλος μου Χρήστος Σιέμπης με κοιτά από ψηλά…
                            
                                                                                       
     ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

2 σχόλια:

  1. Κυριε Κολοκοτρωνη, αναφερθηκατε προσφατως σε μια συναντηση στο Mall, Συριζαιων με δεξιους.-- ΕΣΕΙΣ προσωπικα το γνωριζετε? -- Το γνωριζετε οτι ο νομος δεν απαγορευει γνωριμιες και συναντησεις ατομων του ιδιου επαγγελματικου χωρου αλλα διαφορετικων πολιτικων αποψεων? -- Την ιστορια του σπασμενου τηλεφωνου την γνωριζετε? -- Γνωριζετε οτι στο βιβλιο της Ελληνικης γλωσσας του κ. Μπαμπινιωτη, τεσσερεις λεξεις εχουν ακριβως την ιδια ερμηνεια? -- Οι λεξεις, αξιοπρεπης, ανιδιοτελης, εντιμος, δοτικος? -- Η κοινη τους ερμηνεια, περιγραφεται με μια ολοσωμη φωτογραφια του κ. Μητροπουλου Ανδρεα. -- Κι αν δεν περιγραφονται ετσι, ΚΑΚΩΣ. -- Ετσι θα επρεπε να περιγραφονται. -- Το κακο στην πατριδα μας κ. Κολοκοτρωνη ειναι, το οτι ομιλουν αυτοι που θα επρεπε να σιωπουν, ενω σιωπαινουν αυτοι που θα επρεπε να ομιλουν. ΝΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. A ... ρε Στέλιο, είσαι φίλος καλός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή