Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ

Από: ΚΙΝΗΜΑ ΛΑΟΥ
Απο το τελος του ιουνη,ειμαι μια απολυμενη αναπληρωτρια εικαστικος..
Δεν ξερω καν αν θα μπω στο μιζερο 360αρι ταμειο της ντροπης...
Προσεφερα για τρια χρονια τις υπηρεσιες μου στο σχολειο...
Ειχα κ ενα ονειρο...Να προσφερω στα παιδια αυτο που λαχταρουσα εγω στο δημοτικο,γυμνασιο,λυκειο κ δεν το ειχα...ενα δασκαλο ζωγραφικης...
Επιτελους ειχα αξιοπρεπεια,χρηματα να φροντισω κ τη μανουλα μου που τοσα χρονια κοπιασε...
Ημουν χαρουμενη κ περηφανη που εκανα μια δουλεια που μ αρεσε κ μου εδινε πισω οσα της εδινα κ εγω...
Ας κανω μια προσθεση με οτι εχασα εως τωρα λοιπον...
1-ονειρο..
2-αξιοπρεπεια
3-χρηματα
4-χαρα
5-περηφανεια
Τετοια ωρα αν κανω προσθεσεις θα τον χασω το λογαριασμο...Γιατι δεν εχω παιδια,οικογενεια,ανθρωπους να περιμενουν απο μενα.Δεν εχω κλονισμενη (ακομη)υγεια..
Σκεφτομαι λοιπον,τι ειν αυτο που δεν μπορω με τιποτα να χασω..τι ναι αυτο που θα με βαλει απεναντι σε ολο αυτο το γκρεμισμα...
Ειναι το δικαιωμα στο ονερο...
Ονειρευομα με τα ματια ανοιχτα κ περιμενω να κανω τ ονειρο μου πραγματικοτητα...

ΝΑ ΒΡΕΘΩ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου