Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Άρχισαν τα ρουσφέτια

Αγαπητέ πιτσιρίκο, 
είμαι κτηνίατρος και εδώ και δυο χρόνια έχω νοικιάσει ένα χώρο όπου λειτουργώ το κτηνιατρείο μου. Όλα καλά. Έρχεται λοιπόν σήμερα μια δικαστικός από το πουθενά και μου αναγγέλλει το εξής: Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος έχει οφειλές στην Εφορία (6600 ευρώ περίπου), και για αυτό η Εφορία μου κάνει πρόταση να δίνω το ενοίκιο κάθε μήνα σε αυτούς αντί για τον ιδιοκτήτη, ώσπου να εξοφληθεί το χρέος. Ως εδώ, περίεργα τα πράγματα αλλά ακόμη κατανοητά. Το καλό έρχεται τώρα:
Αν εγώ μέσα σε 8 μέρες δεν παρουσιαστώ στα δικαστήρια να δεχτώ την πρόταση αυτή, το χρέος του περνάει αυτόματα ΣΕ ΜΕΝΑ!!!!!!!
Και εκεί -με το που το άκουσα όμως- και αφού πρώτα ρώτησα ένα «αλήθεια το λέτε αυτό;», με πιάνει ένα σπαστικό γέλιο, ούτε ξέρω για πόση ώρα!!! Η γυναίκα να προσπαθεί να μου εξηγήσει τι και πώς κι εγώ να γελάω!!!!

Πιτσιρίκο, ειλικρινά δεν ξέρω ποιος μπορεί να ψήφισε έναν τέτοιο νόμο αλλά ελπίζω, αν όντως πολιτευτείς ποτέ, να είναι από τα πρώτα πράγματα που θα αλλάξεις. Ακόμη δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που άκουσα. Πού ζούμε;

Ε.
Αγαπητή φίλη, 
εδώ πληρώνουμε αδιαμαρτύρητα τρία χρόνια τώρα τα χρέη των εφοπλιστών, των τραπεζιτών, των καναλαρχών και των λοιπών νταβατζήδων, στα χρέη του ιδιοκτήτη του καταστήματός σας κολλάτε; Δεν τα πληρώνετε κι αυτά; Κρίμα είναι.
Λοιπόν, μην πληρώσετε τίποτα. Ούτε ενοίκιο να πληρώνετε.
Η ιδιοκτησία είναι κλοπή.
Μόλις εκλεγώ, θα καταργήσω την ατομική ιδιοκτησία στην Ελλάδα.
Εντάξει, το έχει ξεκινήσει ο Αντώνης Σαμαράς αλλά εγώ θα καταργήσω και επίσημα την ατομική ιδιοκτησία. Με ένα νομοσχέδιο.
Στη συνέχεια, θα κάνω αναδιανομή των κατοικιών και κάθε κάτοικος της χώρας θα δικαιούται να έχει ένα σπίτι για όλη τη διάρκεια της ζωής του.
Ίσως σας μοιάζει αναρχοκομμουνιστικό αλλά δεν είναι· αντιθέτως, είναι απόλυτα ιδιοτελές: θα το κάνω, για να αποκτήσω επιτέλους κι εγώ ένα σπίτι. Και ξέρω ποιο θέλω.
(Δεν πρόλαβα να ανακοινώσω την διπλή πρόταση (1 & 2) να είμαι υποψήφιος βουλευτής στις επόμενες εθνικές εκλογές και ήδη ξεκίνησαν να μου ζητούν ρουσφέτια. Γράψτε μου κι εσείς τι ρουσφέτι θέλετε. Μόλις εκλεγώ, θα τα ικανοποιήσω όλα.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου