Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη, 7 Αυγούστου 2013

Ο 902 ΚΑΙ Η ΜΠΟΓΙΑ ΤΟΥ ΛΑΦΑΖΑΝΗ

Toυ ΘΑΝΑΣΗ ΚΑΡΤΕΡΟΥ*
Προσκυνημένοι του συστήματος/εσμός της Κουμουνδούρου/βρωμιές από τους Συριζαίους/χολή και λάσπη κατά του ΚΚΕ/ΣΥΡΙΖΑ-Χρυσή Αυγή-Συγκροτήματα του αστικού τύπου ομονοούν απέναντι στο ΚΚΕ γιατί υπακούουν στο ίδιο κέντρο/όσοι οραματίζονται ένα ΚΚΕ-σούπα, με όχημα και τη μετατροπή του 902 σε «κανάλι όλης της Αριστεράς», ας αλλάξουν πλευρό/ είναι γνωστή η τακτική τους να δημιουργούν συγχύσεις στο λαό/η μπογιά τους έχει ξεφτίσει.
Διευκρίνηση: Η μπογιά είναι του Λαφαζάνη. Και όσα παρατίθενται είναι ένα μικρό δείγμα μόνο από τα... επιχειρήματα που επιστρατεύονται στο επίσημο πόρταλ του ΚΚΕ για να αντιμετωπιστούν οι επικρίσεις, τα ερωτηματικά, η πολεμική, για την πώληση του 902. Επιχειρήματα τόσο ισχυρά, τόσο μαρξιστικά, τόσο επαναστατικά, ώστε θες δε θες το βουλώνεις -πολύ περισσότερο αν είσαι προσκυνημένος. Πετάει ο γάιδαρος και ξέφτισε η μπογιά του Λαφαζάνη; Μάλιστα σύντροφοι, πετάει ο γάιδαρος και ξέφτισε η μπογιά του Λαφαζάνη.

Ωστόσο, τόσο η ανακοίνωση για την επίμαχη πώληση, όσο και τα κομματικά σχόλια, δεν απαντούν σε ορισμένα κρίσιμα ερωτηματικά. Λέει η ανακοίνωση: "Η πώληση αφορά υποδομές, μηχανήματα και αυτοκίνητα της εταιρείας. Ο διακριτικός τίτλος και τα σήματα, λεκτικά και ηχητικά, παραμένουν στο Κόμμα... Έγινε αυτή η επιλογή σε σχέση με το κλείσιμο, γιατί δίνει τη δυνατότητα να ικανοποιηθούν οι υποχρεώσεις του σταθμού προς τους εργαζόμενους και τα ασφαλιστικά Ταμεία".
Ωραία! Οι οικονομικές δυσκολίες οδήγησαν στην πώληση. Ωστόσο, από την ανακοίνωση μας προκύπτει μόνο ο -γνωστός- πωλητής. Ποιος είναι ο αγοραστής; Δεν αποτελεί στοιχειώδη υποχρέωση του κόμματος, προς τα μέλη και τους φίλους του τουλάχιστον, να τον ανακοινώσει; Είναι κομματικό μυστικό ποιος αγόρασε τους κομματικούς σταθμούς;
Δεύτερον, από την ανακοίνωση απουσιάζει η τύχη των εργαζομένων. Θα ικανοποιηθούν οι υποχρεώσεις του σταθμού απέναντί τους. Ποιες υποχρεώσεις όμως; Η αποζημίωση της απόλυσης; Κι αν ναι, πώς θα απολυθούν μαζικά από εν λειτουργία επιχείρηση; Δεν πρέπει να υπάρξει κάποια διαφώτιση επ' αυτού; Για εργαζόμενους μιλάμε.
Και τρίτον, γιατί απουσιάζει το βασικό -οι συχνότητες!- από την ανακοίνωση; Πήρε τη χρήση των συχνοτήτων ο αγοραστής, ή όλος ο ντόρος γίνεται για μερικά μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και μηχανήματα;
Καλή η μπογιά του Λαφαζάνη συνεπώς, αλλά δεν μπορεί παρά να συμφωνήσει κανείς ότι είναι ξεφτισμένη. Κομμάτι δύσκολο να κρυφτούν συνεπώς τα αναπάντητα από κάτω της....
*Δημοσιεύθηκε στην "ΑΥΓΗ" την Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013
Δείτε εδώ προηγούμενο άρθρο του Θ. Καρτερού για την "πώληση" του "902"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου