ΕΓΚΩΜΙΟΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΕΜΒΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΗΛΙΑ ΚΑΝΕΛΛΗ ΚΑΙ ΚΩΣΤΑ ΡΕΣΒΑΝΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΓ. ΛΑΦΑΖΑΝΗ!
Όταν ακούνε αστυνομική επιχείρηση η γλώσσα τους στάζει μέλι. Η αστυνομία και ειδικά τα ΜΑΤ, έχουν γίνει το νέο τους εικόνισμα (μπορεί και να ήταν από παλιά), που καθημερινά σκύβουν με κάθε ευκαιρία και προσκυνάνε. Η νέα ειδωλολατρεία της εποχής!
Η κοινωνία υπάρχει, άλλωστε, χάρις στην αστυνομία. Δεν συγκροτεί η κοινωνία την αστυνομία αλλά η δεύτερη την πρώτη. Η αστυνομία είναι η ίδια αυταξία. Η πολιτική τάξη δεν μπορεί να κάνει ούτε βήμα χωρίς τον ένοπλο βραχίονά της, το δεξί βίαιο αιχμηρό χέρι της, τα ΜΑΤ, εξοπλισμένα με γκλομπς, ασπίδες και δακρυγόνα. Ο χημικός πόλεμος είναι ο σύγχρονος εσωτερικός πόλεμος, η άλλη όψη του σύγχρονου πολέμου του κράτους εναντίον των πολιτών.
Οι διμοιρίες των ΜΑΤ έχουν υποκαταστήσει τα παλιά ένοπλα σώματα της στρατοχωροφυλακής. Με νέο ρόλο. Και είναι παντού, διατεταγμένα σε κατάληψη της πόλης.
Αυτός είναι ο κόσμος που αυτόκλητοι θεώρησαν ιερό χρέος τους να υπερασπίσουν, ο Ηλίας Κανέλλης από τα ΝΕΑ της Πέμπτης (22/8) και ο Κώστας Ρεσβάνης από το Protagon.gr με δύο κείμενά τους υπό τον τίτλο «Αχούρι» και «Ακου, Παναγιώτη Λαφαζάνη» αντίστοιχα, τα οποία παρατίθενται αυτούσια στη συνέχεια.
Να τον υπερασπίσουν απέναντι στην ιεροσυλία του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ, που τόλμμησε να αμφισβητήσει τον υπέρτατο σκοπό της θεατρικής αστυνομικής εισβολής στο "οχυρό" Πολυτεχνείο!
Η νέα λατρευτική αξία της περιόδου ακούει στο φοβερό όνομα Νίκος Δένδιας, ο αμείλικτος διώκτης της ανομίας και της αταξίας, ο νέος κυνηγός τρομοκρατικών κεφαλών και ειδικά όσων καλύπτουν την ανομία και την αταξία, όπως τα συνοδοιπορούντα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, προεξάρχοντος του Παν. Λαφαζάνη. Ο καταιγισμός του ανομολόγητου υβρεολογίου που δέχτηκε ο τελευταίος από τα Χρυσαυγίτικα στελέχη για την ομιλία του κατά της αστυνομικής φιλάνθρωπης επιχείρησης κατάληψης του «άβατου» του «Πολυτεχνείου» και είναι αναρτημένος στο youtube από την ιστοσελίδα enikos.gr, μάλλον, ωχριά μπροστά στα δηλητηριώδη βέλη των Κανέλλη και Ρεσβάνη. Το εντυπωσιακότερο είναι ότι οι υμνητές της αστυνομικής εποποιίας κατά του απροσπέλαστου για το κρανοφόρο κράτος Πολυτεχνείου, επιχειρούν να καθαγιάσουν την αποστολή με ανύπαρκτα αστυνομικά ευρήματα, που βαπτίστηκαν για την περίσταση άγρια φονικά όργανα, όπως στυλιάρια(!) και μπιτόνια βενζίνης (!), ενώ «ανακαλύφθηκαν» και «καταληψίες», παράνομοι μετανάστες, σαν αυτούς, Έλληνες και ξένους εξαθλιωμένους, που η μνημονικά τάξη έχει σκορπίσει σε όλους τους δρόμους Αθήνας και Πειραιά και δεν χρειάζεται κανένα Πολυτεχνείο για να τους κρύψει από την κοινή θέα.
Τσιμουδιά, όμως, γιατί δεν ενημερώθηκαν, τουλάχιστον, οι δήθεν «αναρχοφέρνουσες» Πρυτανικές Αρχές. Τσιμουδιά για το ότι η αστυνομική σκούπα, υπό τα χρυσαυγίτικα χειροκροτήματα, δεν ήταν τίποτε άλλο παρά μια ευτελής επικοινωνιακή επιχείρηση αποπροσανατολισμού και διαμόρφωσης ακροδεξιάς ατζέντας. Ακροδεξιά ατζέντα που έχει καταντήσει η ύστατη καταφυγή και το ύστατο «προνομιακό» πεδίο μιας κυβέρνησης που δεν έχει καμία άλλη επιλογή από το να θωπεύει και να καλλιεργεί τα πιο άγρια ένστικτα καταστολής μιας κοινής γνώμης, η οποία πρέπει να ανακαλύψει τον εχθρό στα θύματα και να αναγορεύσει ως υπέρτατο δόγμα την αστυνομική αυθεντία και το σώζων εαυτόν σωθήτω. Αυτός είναι ο νέος σύγχρονος ολοκληρωτισμός!
Το χειρότερο, όμως, είναι ότι ο Κώστας Ρεσβάνης φτάνει στο σημείο να απευθύνεται προσωπικά στον Παναγιώτη Λαφαζάνη και να τον κατηγορεί ευθέως για στήριξη και προστασία επί χρόνια της «εγκληματικότητας» και των «απάνθρωπων πρακτικών»! Σε τι υστερούν αυτές οι κατηγορίες από ανάλογες του εμφυλιακού και μετεμφυλιακού καθεστώτος; Όσο για τις άναρθρες κραυγές της (ψευδο) Αριστερής Πλατφόρμας, τις οποίες στηλιτεύει, έχει δίκιο! Αρκεί ο αρθρωμένος «εκσυγχρονιστικός», «ευρωπαϊκός», μνημονιακό-τροϊκανός λόγος όσων στήριξαν από παλιά και στηρίζουν και σήμερα αυτό το θεάρεστο καθεστώς, που όσο διαλύει και εξαθλιώνει την κοινωνία τόσο θα εξυμνεί την Αστυνομία, θα την καθαγιάζει και θα της αναθέτει όλο και πιο κεντρικό ρόλο για την επούλωση, τάχα, των πληγών που γεννάει το καπιταλιστικό τέρας, ειδικά στην ελληνική πολύ πιο αποκρουστική εκδοχή του.
ΑΡΗΣ ΠΑΛΙΟΣ
Η Iskra στη συνέχεια και προς πληρέστερη ενημέρωση των αναγνωστών της, παραθέτει αυτούσια τα δύο κείμενα του Ηλία Κανέλλη και του Κώστα Ρεσβάνη.
ΑΧΟΥΡΙ
Του ΗΛΙΑ ΚΑΝΕΛΛΗ*
Η εισβολή της Αστυνομίας χθες τα ξημερώματα στο Πολυτεχνείο, είναι η αλήθεια, δεν απέφερε τρομερά ευρήματα. Δεν βρέθηκαν κρυμμένα στελέχη της Αλ Κάιντα, δεν ανακαλύφθηκαν όλμοι και βόμβες βυθού, δεν εντοπίστηκε εργαστήριο επεξεργασίας ναρκωτικών.
Βρέθηκαν όμως άνθρωποι να κοιμούνται σε κατειλημμένες αίθουσες του πανεπιστημιακού χώρου και κατασχέθηκαν αυτοσχέδια πολεμοφόδια και εξαρτύσεις, υλικά χρήσιμα για τον χαμηλής έντασης πόλεμο στις συγκεντρώσεις. Και από το βίντεο που έδωσε στη δημοσιότητα η Αστυνομία, ο χώρος όπου, υποτίθεται, γινόταν διακίνηση ιδεών έμοιαζε με αχούρι. Οποια ιδεολογία και αν ασπάζεσαι, είναι δυνατόν να επιθυμείς ένα από τα κορυφαία πανεπιστημιακά ιδρύματα του τόπου να μοιάζει με αχούρι;
Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Παναγιώτης Λαφαζάνης,
ωστόσο, από το βήμα της Βουλής ξιφούλκησε υπέρ του αχουριού.
Παρακάμπτοντας και το χάλι του πανεπιστημιακού χώρου, και τις
κατειλημμένες επί τριάντα χρόνια αίθουσες του κτιρίου, και τα ευρήματα
της έρευνας, ξιφούλκησε κατά της δράσης της Αστυνομίας. «Δεν ήξερα ότι η Αστυνομία μπορεί να πηγαίνει χαράματα το πρωί και να εισβάλλει στο Πολυτεχνείο»,
ωρυόταν από το βήμα της Βουλής - λες και δουλειά της Αστυνομίας είναι
να δίνει ραντεβού με τους διάφορους παραβάτες των νόμων. «Αν νομίζετε
ότι μπορείτε να μεταφέρετε την ατζέντα της πολιτικής σε ακροδεξιά
κατεύθυνση είστε μακριά γελασμένοι και μακριά νυχτωμένοι», πρόσθεσε.
Το αχούρι, τα στειλιάρια, τα σπρέι πιπεριού, οι αντιασφυξιογόνες μάσκες, το μπιτόνι η βενζίνη, οι μολότοφ (που
βρέθηκαν τις προάλλες στο ΑΠΘ) είναι τεκμήρια κανονικής ζωής; Τέτοια
είναι τα αντικείμενα της καθημερινότητας του κ. Λαφαζάνη; Πιστεύει ότι
το πρότυπο του αριστερού τρόπου ζωής είναι η οχύρωση σε ιδεολογικά γκέτο μέσα στο πανεπιστήμιο;
Πού ζει άραγε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ; Θεωρεί ότι
ακόμα είναι κάτοικος στη Βαλχάλα της φοιτητικής αμεριμνησίας, της εποχής
όπου στο όνομα του κινήματος συνέβαλε (συμβάλαμε) στη χρεοκοπία του
ελληνικού πανεπιστημίου;
Ευτυχώς,
τουλάχιστον υπήρξε μέσα στη Βουλή σοβαρός αριστερός αντίλογος. Τίποτε
απ' όλα αυτά που υπερασπίζει ο κ. Λαφαζάνης δεν είναι αριστερό, τόνισε ο
κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΔΗΜΑΡ Βασίλης Οικονόμου, ο οποίος μίλησε επίσης για ευνομία και για ευταξία.
Ο κ. Οικονόμου αντιπαρέθεσε κάτι ουσιαστικό στην οίηση του κ. Λαφαζάνη. Ότι στόχος της Αριστεράς δεν μπορεί να είναι μονίμως το ξεχαρβάλωμα. Ότι δεν είναι αριστερό χαρακτηριστικό η συνεχής σύγκρουση μέχρι την εξουσία. Ότι στο παιχνίδι του κοινοβουλευτισμού και
της δημοκρατίας όλοι μαζί, δεξιοί και αριστεροί, οφείλουν να χτίζουν
θεσμούς σεβαστούς και έγκυρους. Ότι το πανεπιστήμιο δεν είναι απλώς
χώρος στρατολόγησης κομματικών στελεχών αλλά, πρωτίστως, ως εστία της
γνώσης, προετοιμάζει πολίτες έτοιμους να ανταποκριθούν στις αυξημένες
απαιτήσεις των κοινωνιών. Ότι οι κοινωνίες δεν μπορούν να ζουν συνεχώς
στην τσίτα, έτοιμες για την ανατροπή και για την επανάσταση.
Φωνή
βοώντος. Ο κ. Λαφαζάνης συνεχίζει να συμπεριφέρεται σαν τους δογματικούς
των φοιτητικών του χρόνων, που όταν τους έδειχνες το φεγγάρι εκείνοι
κοίταζαν το δάχτυλο.
*Πηγή: Εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ», Πέμπτη 22/8/2013.
ΑΚΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΛΑΦΑΖΑΝΗ…
Του ΚΩΣΤΑ ΡΕΣΒΑΝΗ*
Αστυνομικές δυνάμεις με εντολή εισαγγελέων μπήκαν χθες το πρωί σε χώρους του Πολυτεχνείου και τερμάτισαν μια κατάληψη που διαρκούσε επί πολλά χρόνια! Τα ευρήματα, γνωστά. Κοντάρια, βαριοπούλες, εύφλεκτα υγρά κ.λπ. Έτοιμα τα εφόδια για νέες καταστροφές που έχει βιώσει και με θανάτους ακόμα αυτή η πόλη. Δεν πέρασε πολλή ώρα από την είσοδο των αστυνομικών και ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Παναγιώτης Λαφαζάνης ξεσπάθωσε: «Η Αστυνομία μπήκε σαν τον κλέφτη…». Δεν συμπλήρωσε τη φράση «Μπήκε σαν τον κλέφτη για να διώξει τους νοικοκυραίους του σπιτιού…», την άφησε να εννοηθεί.
Αναρωτιέμαι, αλήθεια, τι υπερασπίζεται ο Λαφαζάνης; Πανεπιστημιακούς χώρους όπου κάθε καρυδιάς καρύδι θα μπορεί να αποθηκεύει όπλα, μολότωφ, εργαλεία καταστροφής, να «χτίζει» καθηγητές και να πυρπολεί την πόλη; Και οι χιλιάδες φοιτητές και καθηγητές που θέλουν να σπουδάσουν, να δημιουργήσουν, να οραματισθούν το μέλλον το δικό τους και της χώρας σε ένα campus με στοιχειώδεις κανόνες αλληλοσεβασμού, δεν υπάρχουν για τον Λαφαζάνη και όσους σκέπτονται σαν κι αυτόν; Αν θέλουν έστω για μια στιγμή να μιλήσουν ειλικρινά οι λαφαζάνηδες (δεν βάζω στον ίδιο τορβά όλο τον ΣΥΡΙΖΑ και όλους τους οπαδούς του), ας απαντήσουν στην απλή ερώτηση: Πότε παρεμποδίστηκε ειρηνική διαδήλωση από την Αστυνομία για οποιοδήποτε ζήτημα τα τελευταία χρόνια, έστω κι αν 50-100 άτομα παρέλυαν τη ζωή σε μια πόλη 4 εκατομμυρίων πολιτών; Όμως αυτή η ελευθερία έκφρασης και διαμαρτυρίας σημαίνει και συγχωροχάρτι για εγκληματικές πράξεις;
Άκου, Παναγιώτη Λαφαζάνη. Δεν ξέρω αν θυμάσαι -έχεις γεννηθεί το ’51- αλλά σίγουρα θα έχεις ακούσει τι σημαίνει αστυνομοκρατία, τι σημαίνει άγριο κυνήγι ιδεών και φρονημάτων-άλλωστε τα έχεις υποστεί και εσύ. Στη σκληρή περίοδο της Δεξιάς, πριν τη χούντα, η αστυνομία προσπαθούσε να διαλύσει τις ογκώδεις ε ι ρ η ν ι κ έ ς συγκεντρώσεις (15% για την Παιδεία, το 114, το Κυπριακό) με συλλήψεις, ξυλοδαρμούς και δακρυγόνα. Πώς τους αντιμετωπίζαμε; Με μεγαλύτερες συγκεντρώσεις, με μοναδικά όπλα το δημοκρατικό μας πάθος και τις φλεγόμενες για κοινωνική δικαιοσύνη ψυχές μας. Δεν είχαν ευδοκιμήσει τότε ακραίες φωνές και πράξεις. Δεν διαλύαμε τα δικά μας Πανεπιστήμια, δεν καίγαμε τις δικές μας πόλεις και ανύποπτους ανθρώπους στο όνομα μιας ψευδεπίγραφης αντίστασης. Δεν επιτρέπαμε να σφετεριστούν τον χώρο των Σχολών μας, καταστροφείς και Νέρωνες που δεν είχαν σχέση με τις διεκδικήσεις μας.
Ήμουν μέλος του Φοιτητικού Συλλόγου Πειραιά, στην πόλη που εκλέγεσαι. Οι ασφαλίτες του Σπουδαστικού, παρέα με τους ΕΚΟΦίτες, μας άρπαζαν από την πλατεία Κοραή, πριν πάρουμε το λεωφορείο για την Αθήνα, όπου γίνονταν οι συγκεντρώσεις, και μας έκλειναν στα κρατητήρια της Ασφάλειας για «εξακρίβωση». Κατάλαβες, Παναγιώτη, κάτι από αυτά; Κατάλαβες τι σημαίνει αντιδημοκρατική πρακτική με τη συνδρομή των αστυνομικών αρχών, τότε που οι κυβερνώντες τις είχαν για κεφαλοκυνηγούς των μη εθνικοφρόνων; Τι έκανε χθες η Αστυνομία; Έσπασε ένα ακόμα μολυσματικό απόστημα, όπως όφειλε για πράξεις που, το λιγότερο, καταστρέφουν δημόσιο χώρο και περιουσία και πρακτικές που στοχεύουν σε κάθε είδους εγκλήματα.
Να σε διευκολύνω: Πιθανότατα θα αντιτείνεις ότι και σήμερα με τα Μνημόνια κ.λπ. διαλύεται η κοινωνία, μένουν πολίτες απροστάτευτοι, χιλιάδες νέοι στην ανεργία. Μάλιστα. Επειδή όμως δεν παραχωρώ σε κανέναν το δικαίωμα της ευαισθησίας απέναντι σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση που βιώνουμε, θα σε προσκαλούσα να απαντήσεις. Πώς αλλάζουν όλα αυτά; Να πέσει αυτή η κυβέρνηση; Να πέσει! Να αναλάβει ο ΣΥΡΙΖΑ; Να αναλάβει. Αυτό δεν θέλεις; Σίγουρα, φτάνει να το θελήσει και ο ελληνικός λαός. Υποθέτω ότι και σ’ αυτό συμφωνείς. Πες μου όμως, αυτή η στήριξη της ανομίας, της εγκληματικότητας, των απάνθρωπων πρακτικών όσων προστατεύεις επί χρόνια εσύ και κάποιοι άλλοι στον ΣΥΡΙΖΑ, πιστεύεις ότι θα φέρουν πιο γρήγορα το κόμμα σου στην εξουσία; Αν το πιστεύεις, να το πεις στους αντιπάλους σας να μείνουν ήσυχοι… Αν όχι, μπορείς να εξακολουθείς να ηγείσαι μιας (ψευδο)Αριστερής Πλατφόρμας που δεν έχει να προσφέρει παρά μόνο άναρθρες κραυγές σ’ αυτό τον τόπο.
*Πηγή: www.protagon.gr, Πέμπτη 22/8/2013Αναρωτιέμαι, αλήθεια, τι υπερασπίζεται ο Λαφαζάνης; Πανεπιστημιακούς χώρους όπου κάθε καρυδιάς καρύδι θα μπορεί να αποθηκεύει όπλα, μολότωφ, εργαλεία καταστροφής, να «χτίζει» καθηγητές και να πυρπολεί την πόλη; Και οι χιλιάδες φοιτητές και καθηγητές που θέλουν να σπουδάσουν, να δημιουργήσουν, να οραματισθούν το μέλλον το δικό τους και της χώρας σε ένα campus με στοιχειώδεις κανόνες αλληλοσεβασμού, δεν υπάρχουν για τον Λαφαζάνη και όσους σκέπτονται σαν κι αυτόν; Αν θέλουν έστω για μια στιγμή να μιλήσουν ειλικρινά οι λαφαζάνηδες (δεν βάζω στον ίδιο τορβά όλο τον ΣΥΡΙΖΑ και όλους τους οπαδούς του), ας απαντήσουν στην απλή ερώτηση: Πότε παρεμποδίστηκε ειρηνική διαδήλωση από την Αστυνομία για οποιοδήποτε ζήτημα τα τελευταία χρόνια, έστω κι αν 50-100 άτομα παρέλυαν τη ζωή σε μια πόλη 4 εκατομμυρίων πολιτών; Όμως αυτή η ελευθερία έκφρασης και διαμαρτυρίας σημαίνει και συγχωροχάρτι για εγκληματικές πράξεις;
Άκου, Παναγιώτη Λαφαζάνη. Δεν ξέρω αν θυμάσαι -έχεις γεννηθεί το ’51- αλλά σίγουρα θα έχεις ακούσει τι σημαίνει αστυνομοκρατία, τι σημαίνει άγριο κυνήγι ιδεών και φρονημάτων-άλλωστε τα έχεις υποστεί και εσύ. Στη σκληρή περίοδο της Δεξιάς, πριν τη χούντα, η αστυνομία προσπαθούσε να διαλύσει τις ογκώδεις ε ι ρ η ν ι κ έ ς συγκεντρώσεις (15% για την Παιδεία, το 114, το Κυπριακό) με συλλήψεις, ξυλοδαρμούς και δακρυγόνα. Πώς τους αντιμετωπίζαμε; Με μεγαλύτερες συγκεντρώσεις, με μοναδικά όπλα το δημοκρατικό μας πάθος και τις φλεγόμενες για κοινωνική δικαιοσύνη ψυχές μας. Δεν είχαν ευδοκιμήσει τότε ακραίες φωνές και πράξεις. Δεν διαλύαμε τα δικά μας Πανεπιστήμια, δεν καίγαμε τις δικές μας πόλεις και ανύποπτους ανθρώπους στο όνομα μιας ψευδεπίγραφης αντίστασης. Δεν επιτρέπαμε να σφετεριστούν τον χώρο των Σχολών μας, καταστροφείς και Νέρωνες που δεν είχαν σχέση με τις διεκδικήσεις μας.
Ήμουν μέλος του Φοιτητικού Συλλόγου Πειραιά, στην πόλη που εκλέγεσαι. Οι ασφαλίτες του Σπουδαστικού, παρέα με τους ΕΚΟΦίτες, μας άρπαζαν από την πλατεία Κοραή, πριν πάρουμε το λεωφορείο για την Αθήνα, όπου γίνονταν οι συγκεντρώσεις, και μας έκλειναν στα κρατητήρια της Ασφάλειας για «εξακρίβωση». Κατάλαβες, Παναγιώτη, κάτι από αυτά; Κατάλαβες τι σημαίνει αντιδημοκρατική πρακτική με τη συνδρομή των αστυνομικών αρχών, τότε που οι κυβερνώντες τις είχαν για κεφαλοκυνηγούς των μη εθνικοφρόνων; Τι έκανε χθες η Αστυνομία; Έσπασε ένα ακόμα μολυσματικό απόστημα, όπως όφειλε για πράξεις που, το λιγότερο, καταστρέφουν δημόσιο χώρο και περιουσία και πρακτικές που στοχεύουν σε κάθε είδους εγκλήματα.
Να σε διευκολύνω: Πιθανότατα θα αντιτείνεις ότι και σήμερα με τα Μνημόνια κ.λπ. διαλύεται η κοινωνία, μένουν πολίτες απροστάτευτοι, χιλιάδες νέοι στην ανεργία. Μάλιστα. Επειδή όμως δεν παραχωρώ σε κανέναν το δικαίωμα της ευαισθησίας απέναντι σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση που βιώνουμε, θα σε προσκαλούσα να απαντήσεις. Πώς αλλάζουν όλα αυτά; Να πέσει αυτή η κυβέρνηση; Να πέσει! Να αναλάβει ο ΣΥΡΙΖΑ; Να αναλάβει. Αυτό δεν θέλεις; Σίγουρα, φτάνει να το θελήσει και ο ελληνικός λαός. Υποθέτω ότι και σ’ αυτό συμφωνείς. Πες μου όμως, αυτή η στήριξη της ανομίας, της εγκληματικότητας, των απάνθρωπων πρακτικών όσων προστατεύεις επί χρόνια εσύ και κάποιοι άλλοι στον ΣΥΡΙΖΑ, πιστεύεις ότι θα φέρουν πιο γρήγορα το κόμμα σου στην εξουσία; Αν το πιστεύεις, να το πεις στους αντιπάλους σας να μείνουν ήσυχοι… Αν όχι, μπορείς να εξακολουθείς να ηγείσαι μιας (ψευδο)Αριστερής Πλατφόρμας που δεν έχει να προσφέρει παρά μόνο άναρθρες κραυγές σ’ αυτό τον τόπο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου